LinkedIn е уникална социална среда, която е насочена към бизнес и професионално ориентираните публики, и се разграничава от доминиращите мрежи, като facebook, MySpace, Hi5 и други, ползващи се предимно за развлечение и връзки с приятели. LinkedIn таргетира различен тип аудитория, която може да не носи толкова приходи от реклама, каквито имат социалните мрежи, посещавани от тийнейджъри и по-млади хора, но пък е по-стабилна, предвидима и с по-ясни професионални цели. Профилът на LinkedIn потребителя са улегнали хора, преобладаващо мъже, между 35-45г., с ясни цели и стабилни доходи, търсещи бизнес партньорства и професионални контакти, а не развлечение. В таргета на LinkedIn влизат току що завършили студенти, професионалисти в определена област, експерти, работодатели, компании за човешки ресурси или друга дейност и т.н.
Регистрацията в LinkedIn предоставя много възможности за комуникация между членовете на бизнес мрежата. Подобно на другите социални мрежи тя позволява на потребителя да търси, да бъде намиран, да разширява своите контакти и да поддържа връзка с тях, да бъде информиран и да оказва въздействие. LinkedIn съдържа няколко платени нива на потребление, но най-широко използван е безплатният базов пакет.
Няма коментари:
Публикуване на коментар