Ползите от регистрацията в социалната мрежа са следните:
Професионален профил: Чрез LinkedIn потребителят може да създаде професионална онлайн идентичност, да я контролира и развива във времето. Освен това, при търсене с Google името на регистрирания излиза на първи позиции, което създава добро впечатление и е от съществен плюс за имиджа на конкретната личност.
Полезни връзки и контакти: Потребителят може да изгради и поддържа онлайн контакти с колеги, бизнес партньори и състуденти и да реализира нови такива в социалната мрежа. Това е изключително ценно в съвременния свят, където хората често сменят работните си места.
Профилът в LinkedIn обаче е винаги актуален. Той позволява на човек да поддържа връзка със своите онлайн професионални контакти, да има достъп до много инструменти за комуникация и сътрудничество и дори да открие нови възможности за успешна професионална реализация.
Споделяне на опит и получаване на експертно мнение: LinkedIn дава възможност да са обменят идеи и опит с други потребители и да се търси компетентно мнение от експерти и специалисти в определени области. Понякога потребителят се сблъсква с въпроси, които не са от неговата компетентност. Чрез инструменти като „Отговори” (Answers), „Групи” (Groups) или чрез LinkedIn търсачката той може да намери информацията, която го интересува, или да се свърже с други потребители от мрежата, които могат да му дадат ценен съвет или професионално мнение.
Няма коментари:
Публикуване на коментар